Monday, June 1, 2009

Puitis Kombat : Sepi

:: Sepi ::

Malam..Biar aku kaku sendiri..
Malam..Biar menung bawaku pergi..
Malam..Biar sunyi selimuti diri..
Malam..Biar Sepi terus disisi..
Malam..Biar siang buatku mati..

Epilog sepi tiada akhiri...
Esok lusa pasti muncul lagi..
Aku utuh berdiri disini...
Menunggu mungkin yang tak pasti..

Dunia mungkin menyeru aku berhenti..mustahil terjadi..
Tapi yang rasa itu adalah aku..aku yang benci..
Cacilah aku..Maki lah aku...tiada aku peduli..
Sehingga naluri kecamuk menyelubungi diri...
Mual mentafsir takdir...yang datang dan pergi...

Sepi adalah duniaku..resahku..gelisahku..egoku...
Tangisku..suramku...dan sepi sebenarnya adalah nafasku...

Sepi......senyumlah untukku buat terakhir kali...


2 comments:

army4war said...

hehehe... sepi itu:
kadang perlu diisi..
kadang perlu dibiar pergi..
kadang biar jadi pemerhati..

cuma janganlah ia dicemari..
kerana yang sepi itu adalah HATI~

(kopi pes dr blog ko je hahaha)

asbesstos said...

hahahaha..bluweekk...i trying not to be jambu as u want...hahahhahahahaha