Tuesday, June 16, 2009

doa buat si dia

angin membawa khabar
menggigil tanganku
mengecil jantungku
menggeletar bibirku

biarpun bukan berita baru
yang pernah ku dengar
tapi bayangan-bayangan ngeri
mula menyempit di kepala
bermain-main di fikiran
air jernih mula melimpah di kelopak mata
dada terasa sempit
pandangan mata mula kabur

lalu kuseka
lalu ku tarik nafas
terasa berat
terasa pedih

dalam diam
aku menghimpun doa
Ya Allah, andai ini takdirMu
berkatilah dia, sayangilah dia
andai ini jalan ceritanya
belailah dia dengan rahmatMu

kerna dia adalah
teman berharga buatku
kewujudan istimewa buatku

^_^dedikasi buat setari~! muga sehat cepat~!

1 comment:

starry~ said...

lolo,
thanks, aku terharu, terus bergenang air mata tsk tsk..

aku sendiri pun harap aku sihat mcm biasa. tapi aku ni degil. korang kena garang dan marah aku kalau aku minum ais mcm partner aku mmg marah aku sampai aku x berani order air ais depan dia.

thanks lagi skali.
nanti sehat n gaji kite pegi genting ok. nak jerit jerit.~